mariajansson

can you read my mind?

sandra.william.kent.lina. hejdå nu drar jag.

Publicerad 2008-06-28 09:26:12 i Allmänt,

godmorgon.
nu sitter jag här och ska strax åka iväg och sätta mig på en buss som ska ta mig till falun :)
det ska bli nice.

sen har jag ett personligt meddelande till sandra olsson om du läser det här.
kan inte du ringa mig då.
have to ask you something :)

japp och igår när jag hade sommnat ringde william igen och nu från den viktigaste av alla konserter på hela p&l
KENT.
det var dålig bild och dåligt ljud med jag hörde och såg tillräkligt endå för att få en liten liten smula kentkonserts känsla.
och precis som jag hade trott så kom det en litenliten tår i ögat.
tack william :)

det var den här låten jag fick glädjen att lyssna till inatt :)



<3

japp tack för mig.
nu kan det hända att det blir lite uppehåll i bloggningen.
eller inte lika intensivt iaf :)
men lina om du läser det här så får du ta över lite nu då så det inte blir helt dött :)

hejdå
pusss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

mariajansson

21 år från jönnet. men bor numera i los angeles och volontärarbetar på dream center. lever livet och älskar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela