mariajansson

can you read my mind?

nästa vecka = jobb.

Publicerad 2008-06-22 20:14:29 i Allmänt,

imorgon börjar det, imorgon ska jag börja jobba.
då är det ridlägret som gäller.
och min buss går vid tjugo i åtta!!
jag känner verkligen peppen för att ställa alarm klockan på sju. inte.
men det är ju pengar så man får ta sig i kragen och le :)
jag tjänar typ 2200 på fyra dagar så jag kanske kan stå ut med det.

jäpp så det är veckan framför, jobb.
men sen så blir det falun och gullbranna
vilket inte är helt fel :)

mm
nu ska jag fortsätta att titta på mitt bästa tvprogram:
sex and the city :)

pusss.

Kommentarer

Postat av: ErikT

Publicerad 2008-06-23 05:20:30

Falun? :D Gryyymt =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

mariajansson

21 år från jönnet. men bor numera i los angeles och volontärarbetar på dream center. lever livet och älskar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela