mariajansson

can you read my mind?

midsommar och regn :)

Publicerad 2008-06-20 19:08:41 i Allmänt,

glad midsommar allesammans!

idag är jag rätt trött men endå glad :)
idag har jag hunnit med att äta midsommar middag hos oscar.
hans mor och far är riktigt duktiga på det där med mat måste jag säga :)
sen har jag också hunnit att stressa runt i huskvarna för att försöka hitta nån mataffär som var öppen men tji fick jag så jag fick gå hem i pissregnet.
sen har jag lagat massa mat här hemma också.
för ikväll så ska jag föda tre små underbara barn :)
så nu ska jag strax ställa in brödet i ugnen sen är jag nästan klar.
sen ska jag decka lite framför tvn innan dom kommer och knackar på min dörr.

jäpp där ringde klockan nu ska brödet in i ugnen.
vi får se om det blir ätbart :)

pusss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

mariajansson

21 år från jönnet. men bor numera i los angeles och volontärarbetar på dream center. lever livet och älskar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela