mariajansson

can you read my mind?

Lina gästbloggar därav de stora bokstäverna

Publicerad 2008-06-23 20:13:47 i Allmänt,

Hej hej, här sitter Lina, Marias allra bästa vän i Kaxholmen.
Egentligen sa Maria åt mig att jag inte fick börja med några stora bokstäver i hela inlägget men det tyckte jag var töntigt så jag struntar i det. Hon lär ju skriva att hon inte gillar det i nästa inlägg.

Jag ska på bröllop på lördag, för min kusin Hugo och hans Hanna gifter sig. Jag älskar bröllop, och det blir extra mysigt för det som är på lördag är på Visingsö, och vi ska åka häst och vagn till festen. Mysigt!

På tal om bröllop, jag måste bara visa denna filmen! Haha såhär SKA jag göra på mitt bröllop. Älskar det!




Jag skriver snart igen, nu vill Mary visa något när hennes boyfriend spelar i ett coolt metalband, ha ha.


XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

mariajansson

21 år från jönnet. men bor numera i los angeles och volontärarbetar på dream center. lever livet och älskar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela