mariajansson

can you read my mind?

kvällens planer linaochnågramän.

Publicerad 2008-06-26 17:57:44 i Allmänt,

då var kvällens planer klara.
lina kommer hit kanske hon drar med sig några kända män, kanske inte.
vi får se.
det blir iaf en bra kväll är jag säker på :)
så snart åker vi ner och hyr film.
förslag?
och efter som att jag känner oss väl kommer det nog ta ett tag innan vi kan enas om en och samma film :)
men det blir nog bra endå :)
jää.
nu ska jag bara äta lite först.

oj nu plingade det i mobilen.
jo visst hittade lina några män att ta med sig.
båda joelarna och kanske en martin.

japp det blir bra nu ska jag nog kanske äta något.
pusss.

Kommentarer

Postat av: Emmelie

Publicerad 2008-06-26 21:18:16

Hej!

tack, du. kul att du tycker det.

här är en bra blogg där du kan läsa och lära. :)

http://www.designadinblogg.se/

kika där.

Ha det underbart.

kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

mariajansson

21 år från jönnet. men bor numera i los angeles och volontärarbetar på dream center. lever livet och älskar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela