mariajansson

can you read my mind?

jag är i falun och detta är läget .

Publicerad 2008-06-29 20:55:07 i Allmänt,

nu sitter jag i falun och har äntligen kommit till "mitt" hus i falun.
eller mitt och mitt jag delar det med linda och oscar ;)
och jag stormade in här mitt upp i matlagning och bröllopsplaner
mycket mysigt :)

hittills har tiden här varit bra :)
igår såg jag på en ny favorit film,
number 23 med jim carry.
se den om ni inte har annat för er.

japp men jag får uppdatera mera senare.
hejdå.

pusss.

Kommentarer

Postat av: Linda Tegenfeldt

Publicerad 2008-06-30 07:36:24

Haha har du glömt vad jag heter?? =) haha...välkommen heem sis'! :D

Postat av: Katta

Publicerad 2008-06-30 09:24:56

o effence, men den filmer ja ogilla! O.o' Gives me the creeeps...

Postat av: Helena

Publicerad 2008-07-04 20:23:07

number 23 är ju bäst<3

Ska du till frizon var ju år sen vi träffades :O<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

mariajansson

21 år från jönnet. men bor numera i los angeles och volontärarbetar på dream center. lever livet och älskar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela