mariajansson

can you read my mind?

frågor och svar to jennyyyyyyyy.

Publicerad 2008-06-27 15:57:32 i Allmänt,

detta inlägg är tillägnat min härliga vän jenny
som jag förövrit borde tillägna hela denna blogg efter som att hon är typ den enda som kommenterar ;)

okej jenny jag ska nu svara på dina frågor :)

1. Vem är william?

william pojken med kameran som har varit och hälsat på i skolan nån gång, alltid med kameran i högsta hugg. även en av mina bästa vänner.




2. Det hatar jag med, ska vi krypa dit? ;)

ja vi det tycker jag att vi ska göra. jag kryper och hämtar dig.

3. jag ska inte på frizon... vad är det föresten? en fri zon?

det är en kristen festival lite utanför örebro. värsta party är det :)

4. äkligt!??! mariiaa.. har inte våran kära Elin lärt dig att det stavas med ck ;)

hahaha. okej jag ska vara helt ärlig och erkänna att jag inte hade den blekaste om att man stavar det med ck XD

5. JAg vill också vara cooool med dig 8-)

du är alltid cool både med och utan mig ;)

japp det var svaren och jag hoppas du är nöjd baby ;)


pusss.

Kommentarer

Postat av: simon

Publicerad 2008-06-27 17:28:19

jag kommenterar också faktiskt

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

mariajansson

21 år från jönnet. men bor numera i los angeles och volontärarbetar på dream center. lever livet och älskar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela