mariajansson

can you read my mind?

fett snål glass med endast naturligt socker.

Publicerad 2008-06-26 16:08:52 i Allmänt,

nu ska jag fira lite att jag är ledig med lite light glass.
jag känner att jag är värd det, det är ju bara 5,5% fett trots allt.
sen så fick jag min lön idag också.
om jag läste rätt så var det inte så himla mycket att hurra för.
men jag ska be pappa kolla på det, kanske jag läste fel.

nu ska jag äta min glass och blunda och tänka att det är en riktig ben and jerry glass och inte nån halv taskig vanilj glass (med 5,5%fett, endast naturligt socker och 30% färre kalorier)
som är dränkt i choklad sås.



pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

mariajansson

21 år från jönnet. men bor numera i los angeles och volontärarbetar på dream center. lever livet och älskar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela