mariajansson

can you read my mind?

ensam hemma 4

Publicerad 2008-06-19 19:22:57 i Allmänt,

japp då har my family lämnar mig vind för våg ensam i mitt platta hem.
men jag klagar inte för nu får jag lyssna på min musik högt i hela huset och använda balkongen ;)
sen får jag ju ha party hela kvällen lång också.
så jag bjöd in oscar,michelle och anton att parta med mig :)
najsssss.

så läget är så hoppas att alla ni andra liksom jag njuter av det underbara sommar vädret.
det är så gött att ligga ute i gräset med en god bok och sola dagarna i enda ;)

jää så är det.
so long folks
pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

mariajansson

21 år från jönnet. men bor numera i los angeles och volontärarbetar på dream center. lever livet och älskar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela