mariajansson

can you read my mind?

en låt igen för den var värd det.

Publicerad 2008-06-25 22:06:41 i Allmänt,

vet att jag har haft denna videon här innan men den är helt klart värd att vara med två gånger, minst.



tänkte bara ge den till er så att ni sover gott i natt.
det lär ni göra om ni lyssnar på den här låten först.

nu ska iaf jag gå och sova.
imorgon är sista jobb dagen och då få jag money :)

oj nu fick jag en väldig lust att sjunga lite singstar
hmm aja det får bli imorgon för idag ska jag lyckas med att lägga mig tidigt.

god natt nu alla barn och ni andra.

pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

mariajansson

21 år från jönnet. men bor numera i los angeles och volontärarbetar på dream center. lever livet och älskar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela