mariajansson

can you read my mind?

ännu en hälsning från peace and love.

Publicerad 2008-06-27 16:27:50 i Allmänt,

jag fick just ännu ett videosamtal från min kära vän william.
denna gången från kristian anttila konserten.
jag är fortfarande avis på wille.
och igår natt när jag och lina somnat så ringde han från alice in videoland konserten (ännu mera avis)
och ikväll så ringer han från kent konserten och jag tror helt seriöst att det finns en chans att jag börjar gråta.
haha men det får man :)

nu ska jag lyssna på anttila och bli lite lycklig av musiken.



pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

mariajansson

21 år från jönnet. men bor numera i los angeles och volontärarbetar på dream center. lever livet och älskar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela