mariajansson

can you read my mind?

bilder från western dagen. ejoy.

Publicerad 2008-07-19 00:57:10 i Allmänt,

nu är jag hemma efter en trevlig kväll hos alexander byström.
vi hade trevligt dasade dansmatta, träffade folk och åt massa god mat :)
just nu så har jag lagt in kyckling i ugnen och väntar på att den ska bli klar så jag kan göra lite sallad till jobbet imorgon.

men nu tänkte jag bjuda på lite bilder från våran western dag :)





tom blev dagens cowboy med pistol, hatt och många cowboy utrop



här är bruden som ska ha mycket cred både för dagens upplevelser och för att hon klarar av jobbet
ida här i sin fina jobb utstyrsel.





happy people on the train.











lets get drunk in western!!



tack ida för allt bjussande under dagen och upplevelsen :)

där var några av bilderna iaf.
nu är kycklingen klar och jag ska göra sallad sen ska jag gå och lägga mig för jag är trött nu.

och ett inlägg till tilde thomas;
svara på mobilen!
jag vill prata med dig för jag saknar dig juuuu!

godnatt alla.
pusss.

Kommentarer

Postat av: katta

Publicerad 2008-07-19 11:04:29

Nejjjjjj!!! Åh va kuuul! :D Vill oxå dit! O.o fy va fränt å jobba där O.o''''

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

mariajansson

21 år från jönnet. men bor numera i los angeles och volontärarbetar på dream center. lever livet och älskar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela