mariajansson

can you read my mind?

bongo night whit the gun.

Publicerad 2008-07-26 18:35:51 i Allmänt,

hej allesammans
lite tomt i bloggen nu, tyvärr.
men så kan det bli när man är en arbetande kvinna som jag ;)


men nu ska jag glöma jobbet lite och bege mig till bongo med klara.
vilket ska bli najssss :)

klara som också gjorde min gårdag väldigt trevlig.
efter en lång arbetsam dag på jula så begav jag mig hem till henne och vi satt på hennes balkon i den varma sommarkvällen.
det var mycket trevligt :)

japp och ikväll så kommer även vapnet till bongo så det blir också party.

bara dom spelar den enda låten som jag någonsin kan med dom

"kalla mig"



här tänkte att alla kan sitta och sjunga den som inte ska till bongo ikväll.
det var ju text och allt :)

japp så är läget.
jo juste min familj har flaxat iväg igen också.
så jag är ensam och har åter övertagit min brors dator som är bättre än den andra.
så nu kanske det blir lite mera bloggande från mig.
så keep reading :)

japp nu ska jag kila.
hoppas alla får en bra kväll.
pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

mariajansson

21 år från jönnet. men bor numera i los angeles och volontärarbetar på dream center. lever livet och älskar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela