mariajansson

can you read my mind?

bajsbruden är hemma och trevlig gårkväll.

Publicerad 2008-07-27 18:44:19 i Allmänt,

hej vänner.
nu sitter jag här med en bajsbrun lina som nyss hemkommit från kreta.
japp vi tar det bara jätte lungt för jag är så himla trött.

men går dagens kväll blev riktigt lyckad måste jag säga.
tack tjejer som gjorde kvällen värd :)
det blev tyvärr inget vapnet för våran del efter som att vi inte kunde hosta upp en hundring var.
men vi led inte av det utan jag och klara följde ellen till bussen och träffade på både trevlig och skuma människor på vägen.
sen gick jag och klara till donken och köpte lite mat och gick på toa.
sen satte vi oss på en bänk och tjattrade.
sen så hann vi även bli jagade av en bli vit bil med lampor på taket.
klara fick roligaste skratt anfallet också.
nej men det var en jätte najs kväll och bilder kommer snart :)

nu ska jag och lina chilla lite sen kanske simon och joel kommer också.
blir nog en bra kväll.

imorgon är det jobba men på tisdag så är jag ledig och då kommer oscar hem också :)

pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

mariajansson

21 år från jönnet. men bor numera i los angeles och volontärarbetar på dream center. lever livet och älskar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela