mariajansson

can you read my mind?

givmilda buskar och lugn partykväll.

Publicerad 2008-07-16 18:09:58 i Allmänt,

hej allesammans.
jag är sjukt snugen på glass just nu!!
efter som att jag har några mycket snälla hallonbuskar i min trädgård som kännde för att ge mig lite hallon idag, och vad kan passa bättre till hallon än glass :

dagen annars har varit lugn.
jag har hunnit handla lite och varit på bibliotelket och träffat helga som jobbar där :)
sen så har jag slappat och kollat på davinci koden
och lagat god mat;
stekt kyckling, potatis, sallad och jätte god sås :)

och ikväll så blir det nog en liten stund på bongo men lite sköna brudar.
dock blir nog kvällen ganska lugn efter som att oscar och då också jag ska upp tidigt imorgon, för då ska han iväg till halmastad igen.
:(

men men en bra kväll framför mig tror jag allt :)
hoppas ni får en party kväll ni med.
pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

mariajansson

21 år från jönnet. men bor numera i los angeles och volontärarbetar på dream center. lever livet och älskar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela