mariajansson

can you read my mind?

stekt ägg, första dagen och 8aug!!!

Publicerad 2008-07-09 17:15:08 i Allmänt,

okej nu känner jag insperation till att blogga igen.
som ni har märkt har jag varit inne i en liten blogg svaka men jag tror att jag är tillbaka nu :)

just nu sitter jag och väntar på att min härliga och mycket avancerade middag ska bli klar
pasta med stekt ägg
för jag är rätt hungrig efter som att jag idag har jobbat, min första dag på jula :)
och det var faktiskt rätt kul.
efter som att jag hatar när man bara har massa dötid och inget att göra så gillade jag detta för det fanns hela tiden något att göra :)
så nu har jag nästan lärt mig kassan.
men det är sjukt krångligt, men jag ska väll lära mig.

strax ska jag iväg och träffa lite härliga klasskompisar och se på tetater.
det blir nice.

och en annan sjukt nice sak är att jag och simon kommer att ha världens bästa festival dag på way out west fredagen den 8 aug!!!!!
det kommer rocka stjärten av alla!
franz ferdinand
sigur rós
mando diao
josé gonzález
och sist men absolut inte sämst
BRODER DANIEL!!!!
alltså förstår någon hur bra det kommer att bli!?
antagligen inte jag har inte fattat än iaf.
jääääääääääääääääääääääääääääääääääääässssssssss!

men nu ska jag äta min lyxiga middag och sen skynda mig till bussen och ikväll både hinna med teater och bongo.
kommer bli en värd kväll :)

pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

mariajansson

21 år från jönnet. men bor numera i los angeles och volontärarbetar på dream center. lever livet och älskar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela