mariajansson

can you read my mind?

spontana utflykter till cowboy land :)

Publicerad 2008-07-17 14:08:36 i Allmänt,

jag och mitt minne alltså.
jag ska nog bli vän med guldfiskarna.
det var visst imorgon som det skulle fikas :)
men nu ska jag leka med lina iaf.
först ska jag bara ner till huskvarna och köpa mig lite glass för det är jag sjukt sugen på nu.

oh shit nu ändrades planerna snabbt.
lina ringde och hon hade träffat tom och sebastian och nu kom som på att
ja vi åker till high chaparall bara helt spontant sådär.
så japp det blir indianer och cowboys för min del idag då :D
nice.
lets get spontana :)

japp så nu ska jag gå och få på mig lite anständiga kläder och så bär det iväg.
:)
kommer nog bli en härlig dag.



pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

mariajansson

21 år från jönnet. men bor numera i los angeles och volontärarbetar på dream center. lever livet och älskar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela