mariajansson

can you read my mind?

okej rulle, väder för den perfekta kvällen.

Publicerad 2008-07-23 21:18:25 i Allmänt,

hej.
har precis varit på bio med min familj.
vi såg narnia, den var okej.
väldigt snäll och inget att jämföra med böckerna.
aa.sååatteeeeeeeeee.

annars inte min mest pepp dag.
var ledig iaf.
hann träffa oscar en stund.
och imorgon tillbaka och jobba.
10-19.
pengarpengar.

och nu när vi gick till bilen efter bion så gick vi förbi tändstick området ocj jag kände att denna kvällen kunde varit den perfekta bongo kvällen.
fint väder och perfekt värme.
men icke sa nicke.
men jag är sjukt pepp alltså.
nu i helgen vad säger ni gott folk?
bongo it is?
jag jobbar dock men inte förenns tio så jag klarar det :)
bara att höra av sig för jag är på :)
eller om något annat skoj händer så låter det bra med :)

sen så får man ju lön typ nu i helgen också.
naaajs.

pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

mariajansson

21 år från jönnet. men bor numera i los angeles och volontärarbetar på dream center. lever livet och älskar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela