mariajansson

can you read my mind?

nyhetspaus och kaviar bäbis.

Publicerad 2008-07-19 22:15:00 i Allmänt,

japp nu är det trååååkiga nyheter på tv så jag sätter mig här en stund.
filmen verkar lovande.

fast nu kom jag på att jag kanske skulle ta och städa innan imorgon för då kommer min kära familj hem och mitt hus är inte finast i världen.
men äsch dom förväntar sig väll inget annat heller kan jag tänka mig.

och imorgon så måste jag gå upp tidigt fast jag börjar jobba tolv såg jag nu.
min buss går vid 10.28 och jag är framme 11.14. himla nylle så jag ska alltså vänta i 45 min
bläää jag hatar att vänta.
men dock jobbar jag bara till 17 så det är lugnt.

japp så är det nu börjar filmen igen så jag ska bänka mig framför tv
pusss.



bara för att den var på tv nu.
mm humor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

mariajansson

21 år från jönnet. men bor numera i los angeles och volontärarbetar på dream center. lever livet och älskar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela