mariajansson

can you read my mind?

mina fötter har fått stryk och tilde is back.

Publicerad 2008-07-15 20:28:01 i Allmänt,

bajsnylle vad ont jag har i mina fötter nu!
jag har jobbat rätt så jätte länge idag från 10-19 och jag har stått upp typ i åtta timmar vilket är lång tid.
men nu är jag färdig och jobbar inte förrens lördag vilket känns skönt för på helgen så har jag 100% ob.
YEY!!

mm och nu när jag kom hem så tog jag mig en macka och så ska jag kolla klart på the brake up som jag inte hann se klart innan jag åkte till oscar igår.
jag är glad att du är hemma.

jaoooo och så är tilde hemma igen och jag ska ringa henne nu kom jag på
så hade fint gott folk.
pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

mariajansson

21 år från jönnet. men bor numera i los angeles och volontärarbetar på dream center. lever livet och älskar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela