mariajansson

can you read my mind?

min klänning och min bittra dator.

Publicerad 2008-07-22 21:33:20 i Allmänt,

okej veckans planer är nu lite ändrade.
istället för att vara ledig nu två dagar så är jag ledig en dag och jobbar även torsdag, så ännu en gång fyra dagar på raken.
jippiiiiii.
nej men det är ju pengar som blir jippii sen :)
sen så imorgon så är även oscar hemma en liten stund åker dock på torsdag igen men vi hinner iaf träffas min lediga dag.

idag när jag kom hem hade mor min sytt väldigt mycket på brudtärne klänningen som jag ska ha på lindas bröllop som är typ snart snart snart. inte nu till helgen men helgen efter det :)
den blev jätte fin även om jag ser ut som maount everest (eller maount evert)  i den så var ju själva klänningen fin :)
det ska komma en blid på den när den är färdig jag lovar :)



nu tänkte jag att alla ska få lyssna till den här party låten och bli sjukt glada som man brlir av den :)
jag hoppas att det är bra ljud för jag kan inte höra det själv efter som att våran dator är helt stööööööööööörd och inte vill ge ifrån sig något ljud.
jag tror att den är bitter över något.
jaja lyssna alla ni andra iaf.
den är riktigt bra :)

tack och hej för mig.
pusss.

Kommentarer

Postat av: annaback

Publicerad 2008-07-23 12:44:28

mount everest ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

mariajansson

21 år från jönnet. men bor numera i los angeles och volontärarbetar på dream center. lever livet och älskar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela