mariajansson

can you read my mind?

man mår bättre av att få skriva.

Publicerad 2008-07-17 13:12:53 i Allmänt,

har nu fått skriva av mig lite och känner mig faktiskt bättre :)
det är typ något av det bästa som finns när man är knäpp i huvet att skriva av sig lite.

nu ska jag försöka få tag på michelle och se om det var idag eller imorgon vi skulle fika.
mitt minne är min bästa egenskap.
för jag är sjukt sugen på att sätta mig på ett fik och bara slappa och prata med två sköna brudar :)
och en kladkaka skulle ju inte sitta fel liksom ;)



tackohej
pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

mariajansson

21 år från jönnet. men bor numera i los angeles och volontärarbetar på dream center. lever livet och älskar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela