mariajansson

can you read my mind?

kvälls tankar om allt och inget alls.

Publicerad 2008-07-20 00:58:43 i Allmänt,

så nu var filmen slut och nu är det ganska tyst i mitt tomma hus.
det var en bra film måste jag säga.
men jag gillar ju sånna filmer när dom slåss också speciellt med knivar och svärd (dock inga svärd i denna filmen)
sen är väl pistolerna ett minus, det är inte riktigt min grej det där med krig med pistoler, ska det va ska det va knivar och svärd.
ja typ :)

nej men nu ska jag nog gå och lägga mig så jag orkar vara extrem trevlig på jobbet imorgon :)
när man står i kassan måste man:
le
säga hej, tack och varsågod
sen ska man inte få damp när kassamaskinen krånglar
jag börjar dock lära mig nu :)

japp så imorgon kommer mor och far hem
och jag tror att iaf mamma ville gå och se mamma mia någon kväll.
det kan ju vara mysigt så det kommer det nog bli nån dag i veckan.
fick just höra från oscar att den var bra också så det är ju ett plus :)

sen har jag hunnit skriva lite idag också.
jag är inne i en skrivar period.
vilket är jätte gött, om man inte läser vad man har skrivit iaf, då känner inte jag mig lika inspererad längre ;)

japp men nu ska jag sova och så ska jag fösöka mig på att läsa en ny bok jag har lånat som heter ett hål i mitt huvud av jenny jägenstedt.
har inte riktigt pallat med den dom senaste dagarna efter som att jag har haft ett sånt skummt och jobbigt humör.
men det verkar börja släppa nu.
dock orolig att det kommer tillbaka denna veckan när jag är rädd att uttråkningen kommer att smyga sig på :S
jaja låt oss inte ta ut något i förskott.
kan ju typ bli bästa veckan i mitt liv eller nåt.

nej nu måste jag verkligen sova.



jag bjuder på en bild så här när klockan är 01.01
och för att lina åkte till kreta idag.
och för att jag önskar att jag passade i yoyo-keps

godnatt.
pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

mariajansson

21 år från jönnet. men bor numera i los angeles och volontärarbetar på dream center. lever livet och älskar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela