mariajansson

can you read my mind?

konversation med bäver bruden av börd.

Publicerad 2008-07-21 20:29:02 i Allmänt,

hemma efter en rätt lång dag på jobbet.
men nu är det avklarat och bara en dag kvar sen så är jag ledig onsdag torsdag :)
najs.

pratade med tilde nyss också.
alltid lika trevligt att konversera med bäver bruden av börd.
plus att jag pratar ganska odiskret i telefon på bussen så nu vet typ halav bussen också vad jag sa.
haha.
men det är lugnt jag dela gärna med mig ;)

japp men nu ska jag äta lite så att min hjärna vaknar igen
efter dagen kassa arbete och penga räkning :)

pusss. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

mariajansson

21 år från jönnet. men bor numera i los angeles och volontärarbetar på dream center. lever livet och älskar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela