mariajansson

can you read my mind?

jag har sålt min själ till nyllet.

Publicerad 2008-07-10 14:09:08 i Allmänt,

idag har jag maria jansson sålt mig till facebook.
trodde inte det skulle hända men nu har det hänt.
och efter som att den som har flest vänner på facebook vinner så tycker jag att alla borde bli min vän där för jag hade tänkt att vinna :)

japp annars har inte mycket hänt än så länge denna dag.
dock ska jag leka med min kära vän linaeframekman
vilket kommer bli nice.

igår blev en riktigt bra kväll faktiskt dock avslutades den på ett ganska sorligt sätt.
haha.
eller ja jag led inte av det iaf, lät dock ganska sorligt.

och så ringde oscar innan jag somnade så jag blev glad.
det är ju bara två veckor faktiskt, det går fort.

pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

mariajansson

21 år från jönnet. men bor numera i los angeles och volontärarbetar på dream center. lever livet och älskar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela