mariajansson

can you read my mind?

jag är dyngtrött och svamlar lite.

Publicerad 2008-07-28 00:31:09 i Allmänt,

jag är så stört trött just nu.
jag ser typ dubbelt om jag inte spänner ögonen vilket jag inte orkar just nu.
men jag ska snart sova ska bara vänta på att oscar ska ringa.
tänkte be lite om ursäkt för gårdagen, eller äsch det låter som värsta grejen vilket det inte är men jag har ältat det innan för pannbenet hela dagen så nu måste jag få det ur mig bara.
hahaha.
låter som om jag har gjort något jätte skumt med det är verkligen ingen fara.
ibland är jag bara störd.

ojoj va trött jag är och mitt hus är så sinnessjukt varmt.
jag typ svettas bort snart.
precis som på jobbet, inne i butiken är det så äkligt varmt och kvavt.
jag tror att jag snart sommer smälta och bli en liten blöt fläck på jula varuhusets golv,
jag kommer ligga precis bakom typ en borrmaskin eller något som en liten pöl.
eller så händer inte det utan jag blir bara sjukt svettig och äklig.

men bajs nu svamlar jag bara för att jag är dyngtrött så jag ska
avsluta här för idag och önska alla en god natts sömn.

pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

mariajansson

21 år från jönnet. men bor numera i los angeles och volontärarbetar på dream center. lever livet och älskar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela