mariajansson

can you read my mind?

inkräktare i mitt hem!! som ger mig mat :)

Publicerad 2008-07-12 19:44:21 i Allmänt,

det känns som att jag har inkräktare i mitt hem!
fast egentligen är det bara mor och far som är hemma under dagen.
men nu när jag har varit ensam hemma ett tag så känns det som att det bara är jag som bor här.
skummt.
aja som hade mat med sig att fylla ut kylen och skåpen med, det var rätt tomt nu :)

sen pretade jag med oscar och du hade inte sagt det.
så nu fick jag äntligen sista ordet ;)

bara en och en halv vecka kvar :)

pusss.

Kommentarer

Postat av: Peaches

Publicerad 2008-07-12 20:03:15

usch då!



Om du har lite tid över så skulle det vara jättekul om du kunde läsa och tycka till på senaste inlägget! Fråga gärna en fråga eller två på : http://iwonderyouwonder.blogg.se/2008/july/har-ni-nagra-fragor-att-stalla-oss.html#comment - inlägget!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

mariajansson

21 år från jönnet. men bor numera i los angeles och volontärarbetar på dream center. lever livet och älskar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela