mariajansson

can you read my mind?

hejochhå sälskapssjukan.

Publicerad 2008-07-17 11:57:32 i Allmänt,

tomt i huvet.
jag känner för att göra något kreativt, med vad skriva, sjunga, dansa??
men jag orkar inte jag är nog inne i nån lamhets period. eller uttråkning?
sällskapssjuka kanske är det det jag lider av.
ingen aning.
vlävlävlä.
jag ska nog ta min bok med båtar på och skriva lite, eller nåt.
tiden gåt iaf långasmt när man har tråkigt.

nej nu ska jag sluta, ska hitta på något istället
inte sittar är och tjata.
ha överseende eller läs inte inlägget :P

pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

mariajansson

21 år från jönnet. men bor numera i los angeles och volontärarbetar på dream center. lever livet och älskar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela