mariajansson

can you read my mind?

fullt hus, en joker och lång dag imorgn.

Publicerad 2008-07-20 23:22:19 i Allmänt,

min familj är nu hemma och det känns ganska bra endå efter som att denna veckan hade blivit stööört tråkig annars.
nu ska jag iaf fösöka få till att övningsköra lite med pappa efter som att jag har två lediga dagar i veckan.
jobbar imorgon och på tisdag sen är jag ledig onsdag och torsdag sen jobbar jag hela härliga helgen ;(
surt efter som att lite utgång hade suttit fint.
men icke sa nicke. kanske får det bli på söndag, någon som peppar?
eller möjligen lördag, slutar tidigt då :)
 
just nu sitter familjen jansson och kollar på batman på tv.
själv är jag inte så intresserad.
dock vill jag se den nya efter som att heath ledger är med.



mm så är läget nu.
men jag ska nog lägga min snart och läsa lite tror jag.
ska jobba 12 till 19 imorgon så det gäller att vara pigg så man orkar alla timmar.
japp men jag har iaf lagat god mat som jag ska äta imorgon:
kyckling och kikärtsröra med coscos.
:)

jaaaoooo.
pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

mariajansson

21 år från jönnet. men bor numera i los angeles och volontärarbetar på dream center. lever livet och älskar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela