mariajansson

can you read my mind?

frizon tankar i huvet.

Publicerad 2008-07-20 23:47:13 i Allmänt,

jag kom just på en sak.
jo jag har ju ett fastivalpass till frizon
men efter som att jag jobbar på torsdagen och åker på way out west på fredagen så är det ju onödigt att köpa festivalpass för hela festivalen.
jag skulle ju kunna sälja mitt pass, för 880 istället för 1000 som det kostar nu och bara köpa lördagspasset.
hmm... jag ska fundera på detta.
eller så försöker jag helt enkelt byta bort min torsdag på jobbet.

jäjäj nog tjatat nu.
nu ska jag sova.
godnatt.
pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

mariajansson

21 år från jönnet. men bor numera i los angeles och volontärarbetar på dream center. lever livet och älskar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela