mariajansson

can you read my mind?

ensam i huset med favvogodiset :)

Publicerad 2008-07-13 14:27:04 i Allmänt,

nu är jag ensam i mitt hus igen.
mor, far och bror ha nu givit sig av till öland för en veckas semester.
själv är jag kvar här och ska jobba en del i veckan.
men ikväll ska iaf lina komma hit och sällskapa mig.
nice.

plus att igår så när mamma kom hem så hade hon köpt med sig mitt favorit godis!!!
:)
då blev jag happyklappy.



och tilde har kommit hem från det stora landet nu.
välkommen hem bruden.
så jag ska ringa henne idag också.

japp.
pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

mariajansson

21 år från jönnet. men bor numera i los angeles och volontärarbetar på dream center. lever livet och älskar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela