mariajansson

can you read my mind?

en ensam lördags kväll med film.

Publicerad 2008-07-19 19:35:51 i Allmänt,

en dag med jobb är nu över och jag har tjänat fina pengar vilket känns bra för en fattig som jag.
nu sitter jag och väntar på att min mat ska bli färdig.
sen ska jag sätta mig och mysa med god mat framför tv:n efter som att det är allt som finns att göra en dag som denna ;(
efter som att alla typ har rest sin kos och lämnat mig hemma i lilla jkpg.
japp så det blir gangs of new york ikväll på fyran vid 21.15.
nu vet alla det så om någon känner sig ensam ikväll kan ju den också bänka sig då.



japp nu är maten klar.
hoppas alla ni får en intressantre kväll än mig :)
pusss.


Kommentarer

Postat av: Dave

Publicerad 2008-07-19 21:02:33

Leo DiCaprio är sån gud!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

mariajansson

21 år från jönnet. men bor numera i los angeles och volontärarbetar på dream center. lever livet och älskar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela