mariajansson

can you read my mind?

den spontana dagen i korthet

Publicerad 2008-07-18 12:31:57 i Allmänt,

godmorgon allesammans :)
nu är jag hemma igen efter en vild dag och kväll i vilda western.
det blev en mycket otippad och rolig dag.

jag åkte alltså med lina, tom, sebastian och berg för att hälsa på ida som jobbar på high chaparral.
först när vi kom dit så fick vi gratis inträde.
sen kom vi in dit och strövade en stund men kom överänns som att vi alla behövde lite mat i magen.
så vi gick och beställde pizza.
jag och lina beställde också in vitlöksbröd, vilket kanske inte var det godaste jag smakat i mitt liv, men ok :)
när vi hade avnjutit den goda måltiden, som åts upp till sista tugga, så började vi vandra runt inne i western.
lite senare så gick vi på western showen också som var bra.
lina ska dock aldrig låta sina barn gå på sånt, alldeles för mycket våld tyckte hon ;)
sen efter showen så hade vi ju inget annat att göra än att åka tåget.
även tåget fick vi gratis, tack ida :)
sen på tåget så ser vi rånarna och där ibland idas bror, som senare när han hoppar på för att råna tåget hinner förolämpa både mig och sebbe.
tack för den.

sen så blev det kväll och vi fick uppleva baksidan av high chaparall.
inte det mysigaste kanske.
dock en del trevliga människor :)
vi kände nog alla att vi bara ville kidnappa ida där ifrån.
men sen tog vi oss en promenad och hamnade i mexico vid elva tiden och där satt vi en stund innan det blev för kallt och vi åkte på en spökletar-biltur :)
sen så var vi alla alldeles för trötta och det blev dax att säga farväl till ida och åka hem.
sen sov jag hela vägen hem i bilen.

tack allihopa för en bra dag och för att jag fick följa med :)

japp men nu är det en ny dag och jag ska iväg och fika med emelie och michelle.
så vi hörs snart.
då kan jag lägga in lite bilder från våran cowboy dag :)

pusss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

mariajansson

21 år från jönnet. men bor numera i los angeles och volontärarbetar på dream center. lever livet och älskar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela