mariajansson

can you read my mind?

dagens planer, skosulor och partyfrukost

Publicerad 2008-07-17 11:16:07 i Allmänt,

nu är jag ensam igen för nu har han åkt till halmstad igen.
så idag ska jag fylla min dag med först fika med emelie och michi
och sen blir det lek med linaeframekman.

och nu är jag ledig både idag och imorgon vilket är skönt efter som att mina fötter ska stå många timmar lördag och söndag.
men som tur är har jag fått jätte fräsiga inlägg till mina tunga och något för stora jobbar skor, vilket kanske hjälper mot mina värkande fötter.

annars har jag inte mycket annat att bjuda på.
jo jag älskar att ha hallonbuskar i min trädgård.
hallon och vaniljyoghurt till frukost är party :)



tack för nu.
pusss.

jag luktar fortfarande parfym om mina fingrar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

mariajansson

21 år från jönnet. men bor numera i los angeles och volontärarbetar på dream center. lever livet och älskar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela