mariajansson

can you read my mind?

dagens bedrifter och oscar är hemma.

Publicerad 2008-07-14 16:51:23 i Allmänt,

hej allesammans.
 nu har jag kommit hem efter min tredje dag på jula.
och jag ska medela att jag trivs bra och tycker att det är ganska roligt. nu så klarar jag mig alldelses ensam i kassan dock behöver jag lite hjälp ibland när någon kommer med fem tillgodo kvitton, tre presentkort (med olika saldo) och julakort plus ett visa kort som inte funkar, då kan det bli klurigt men annars klarar jag mig fint :)

sen har jag varit och handlat för att fylla mitt tomma kylskåp.
jag börjar bli värsta stammis på willys i huskvarna :)
så jag köpte mig kyckling för jag tänkte att jag skulle äta det idag men sen kom jag på att jag inte orkar så det får bli nåt roligt som typ pasta och falukorv eller nåt.
aja mätt blir jag alltid :)

plus en sak som är kanoners racer bra.
oscar kommer hem idag :D
yey!
han stannar tills torsdag också så det är kalas.
så jag är glad idag.
för snart ska jag åka och leka med han :DDD

men föst ska jag nog kolla på någon av filmerna som jag fick låna av simon igår.
funderar på att se



vi får se.

kvällen blir bra anyway :)

pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

mariajansson

21 år från jönnet. men bor numera i los angeles och volontärarbetar på dream center. lever livet och älskar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela