mariajansson

can you read my mind?

bättre bussar och hälsning från staterna.

Publicerad 2008-07-20 10:34:19 i Allmänt,

god morgon allesammans.
nu sitter jag här och äter frukost i mitt tomma hus,
jag hade ju tänkt att städa lite nu innan mamma och pappa kommer hem men jag är helt enkelt alldelses för trött för sådant.

som tur var så kollade jag bussarna en gång till igår och såg att jag inte behövde åka jätte tidigt och vänta jätte länge utan kunde åka vid elva istället och inte behöva vänta mera än tio minuter :)
najs.

sen fick jag en hälsning från staterna också dit marica nu har anländt.
jag hoppas att du får det alldra bäst där nu :)

japp men nu ska jag kila och sätta på mig mina ortoligt snygga arbetskläder.
kom förbi jula så får ni se dom live vettja :)

pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

mariajansson

21 år från jönnet. men bor numera i los angeles och volontärarbetar på dream center. lever livet och älskar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela