mariajansson

can you read my mind?

värd kväll.

Publicerad 2008-01-05 13:49:13 i Allmänt,

gårdagen fick en bättre vändning framåt kvällen. åkte ner till stan och träffade klara, michelle och anton. vi satte oss på claras. kom på att jag hade kameran med mig. så dom posade för kameran.

image3

efter ett tag så såg vi några bekanta nyllen gå förbi ute på gatan, nämligen david och helga. dom skulle äta pizza men vi tyckte dom kunde fika med oss istället, och så fick det bli :)
sen kom ännu flera människor och slog sig ner runt vårat bord. mycket trevligt.
sen gick helga och hämtade ett spel med andra ord
image4

så det blev en värd spelkväll på claras. jag och klara vann nästan.
sen så stängde claras så vi stog ute i kylan en liten stund men sen så drog sig alla hemmåt.
min far kom och hämtade mig och vi åkte och övningskörde lite uppe på elmia. gick sådär. men jag har inte övningskört innan så det var väll godkännt :) det va kul iaf.
nu ska jag ta vara på dagen.
pusshej.

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2008-01-05 16:56:21

Nu saknar jag snart ihjäl mig... Sitter hemma alldeles ensam för Oscar har fotbollshelg hemma hos oskar hela helgen. Känns lite jobbigt att vara ensam just nu men...jag klarar mig det lovar jag. Hade vart mysigt att ha en lillasyster här nu..kraam!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

mariajansson

21 år från jönnet. men bor numera i los angeles och volontärarbetar på dream center. lever livet och älskar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela