mariajansson

can you read my mind?

stressigt.

Publicerad 2008-01-11 19:28:43 i Allmänt,

äntligen fick jag sätta mig här en liten stund. den här veckan har varit sjukt hektisk, massor som skulle hinnas med. möten, jobbat och tränat. så nu är det sjukt skönt att ha helg, jag har längtat sen i tisdags.
sen har jag börjat klura lite på ifall man ska ha födelsedags kalas jag vet att det är långt kvar men endå. jag fyller ju 18 så nåt ska man ju ha :) eller så slår man på stor och bjuder massa folk..hmm aja 18 ska jag ju fylla iaf :)
på tal om kalas så skulle nancy ha kalas idag men tyvärr så kunde jag inte komma :) men iaf ;

                                                                                  GRATTIS NANCY!!
snart kommer lina hit. mysmys! vi ska kolla på grey`s anatomy och mysa. och imorgon så ska jag mysa med min bästa klass. hem till ellen och den här gången försökte vi inte enns innbilla oss att vi ska kolla på film, det blit väll djupa disskusioner för hela slanten precis som vi vill ha det ;)
japp jag återkommer.
pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

mariajansson

21 år från jönnet. men bor numera i los angeles och volontärarbetar på dream center. lever livet och älskar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela