mariajansson

can you read my mind?

sminkdag.

Publicerad 2008-01-27 20:22:04 i Allmänt,

idag så har vi haft andra delen av våran förberedelse kurs inför musikalen. då vi ska sminka.
så idag så har vi sminkat djur och olika karaktärer.
så idag har jag hunnit vara både en lemur och en fiskfjällsbrud / havsbottenmänniska.
och jag har förvandlat stackars oskyldiga anna till en panda och sofia till en 50-talsbrutta.
det har varit en rolig dag och ju mera vi lär oss sminka ju minder sur blir jag över att vi inte får stå på scen i musikalen. det ska faktiskt bli roligt att vara bakom scenen också. always look on the bright side of life ;)

så här såg jag ut som fiskfjäll :)

image17

jag måste säga att jag trivdes :)



tack för idag slut för idag.
pusshej.

Kommentarer

Postat av: Elin D

Publicerad 2008-01-28 16:36:56

Snyggigt :D

Postat av: annaback

Publicerad 2008-01-28 20:51:52

du trvdes som fisken i vattnet haha ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

mariajansson

21 år från jönnet. men bor numera i los angeles och volontärarbetar på dream center. lever livet och älskar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela