mariajansson

can you read my mind?

secondhand

Publicerad 2008-01-26 11:02:53 i Allmänt,

tänk vad man kan fynda på secondhand :) igår så gjorde jag och michelle en kraftansträngning och trotsade det dåliga vädret och gick dom femton minuterna till myrornas. michis mamma jobbar där så hon visste att det hade kommit in massa nya grejer som vi bestämmde oss för att kolla in.
jag brukar aldrig ha tur när det gäller begangnade grejer men den här gången så gjorde jag några fina fynd.
jag inför skaffade mig tre tjoktröjor, en t-shirt och en jätte fin väska.
så när vi gick där ifrån var vi glada och kännde att så här mycket arbete hade vi nog inte utfört under någon tidigare mattelektion.
så nu har jag fått upp ett nytt hopp för secondhand butiker. YEY :)

nu ska jag strax och träffa hanna vi ska nämligen till bankeryd för att träffa pernilla.
det var typ stört länge sen jag träffade henne så det ska bli jätte roligt!

pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

mariajansson

21 år från jönnet. men bor numera i los angeles och volontärarbetar på dream center. lever livet och älskar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela