mariajansson

can you read my mind?

pulka

Publicerad 2008-01-06 15:15:52 i Allmänt,

nu har jag äntligen fått åka pulka den här vintern :) det var härligt även om jag blev snömulad typ tusen gången och ned puttad för backen några gånger. det snöade och känndes typ som december några dagar innan jul. men så var det ju inte, men man kunde ju låtsas. jag blev blöt, kall och hade maskara överallt i hela ansiktet men glad.
pulka åkning är bra för människan.
nu tycker jag alla ska passa på att åka pulka innan snön försvinner.
nej men nu så ska jag nog sätta mig och kolla på nån lättsam film typ...kill bill ;)
pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

mariajansson

21 år från jönnet. men bor numera i los angeles och volontärarbetar på dream center. lever livet och älskar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela