mariajansson

can you read my mind?

ovärd.

Publicerad 2008-01-04 17:10:42 i Allmänt,

rätt ovärd dag, hittils. men snart kommer kvällen och då kommer säkert nåt att hända.
idag så har jag iaf skrivit mitt cv, duktigt. nu gäller det bara att masa sig iväg och lämna det på lite tänkbara arbetsplatser. vart vill man jobba då? eller vart kan man få jobb om man inte är arton än och typ vara har haft paketeringsjobb innan, inte så himla mycket att skryta med. hmm..jaja.
nu ska jag ringa och se vad som händer en kväll som denna i en stad som jönköping.
pusshej.

Kommentarer

Postat av: hanna

Publicerad 2008-01-05 00:15:44

det är ungefär lika mycket jobb som jag har haft . . vart söker man då?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

mariajansson

21 år från jönnet. men bor numera i los angeles och volontärarbetar på dream center. lever livet och älskar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela