mariajansson

can you read my mind?

handboll.

Publicerad 2008-01-23 16:52:07 i Allmänt,


tycker verkligen alla att det är så underhållande med handboll. jag kan förstå fotboll om det är sverige som spelar, det är till och med roligt att kolla på. men handboll, dom springer ju bara fram och tillbaka och gör mål vid 99,9 procent av alla anfallen och endå blir alla lika exalterade varje gång dom gör mål, vilket blir typ varje halv minut. jag orkar ungefär tre minuter eller sex mål. sen musiken som dom spelar efter varje mål. så sjukt onödigt efter som att dom bara spelar fem sekunder av låten samtidigt som alla i prubliken skriker. sjukt onödigt!
jaja nu har jag klagat färdigt.
nu ska jag gå och äta lite mera chips, vilket är det enda bra med hanbollen, man få äta chips och sitta och dega i soffan.

pusshej.

Kommentarer

Postat av: Lina

Publicerad 2008-01-23 17:58:15

haha, word sister! förresten imorgon tycker jag att du går runt med mobilen hela dagen så du kan blåtanda Alla som inte dansar till mig om vi träffas!

Postat av: Joel d'a stolpskott

Publicerad 2008-01-23 22:55:02

Du. handboll är trevligt! Speciellt när Sverige spelar! haha

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

mariajansson

21 år från jönnet. men bor numera i los angeles och volontärarbetar på dream center. lever livet och älskar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela