mariajansson

can you read my mind?

första.

Publicerad 2008-01-02 12:45:23 i Allmänt,

japp då var det ett nytt år och jag hade inga bra nyårslöften, jag hade många men inte nödvändigt vis bra. men så hittade jag ett riktigt bra, nämligen att börja blogga :) fick ideén från adam, tack så mycket adam!
japp så jag tänkte alltså börja blogga, vi får väll se hur länge det håller.
några andra nyårslöften har det nog inte blivit tyvärr, man kanske kan komma på några efter hand sådär. jo! nu kom jag på ett annat löfte, att jag ska äntligen ta tag i mig själv och skaffa mig ett jobb! det låter bra och ganska rimligt efter som att jag är 17 snart 18 och inte jobber.
okej så jag ska skaffa mig ett jobb och blogga, låter som att det kommer bli ett händelserikt år :)

bra men nu ska jag ta och traska ner till bibloteket för att låna sista harry potter boken, sjuuukt sugen på att läsa den nu.
pusshej.

Kommentarer

Postat av: Elin D

Publicerad 2008-01-02 13:40:07

Det låter ju jättetrevligt ;D oh, den vill jag med läsa :D men nu har jag fått veta vilka som dör.. soo.. :@ suck :P

Postat av: Jobe

Publicerad 2008-01-02 14:24:16

Haaaj Maria!
Kuligt att du skaffat blogg - du kan räkna med att du har en trogen läsare iallafall ;) JAG!
Kika gärna in på min blogg också, jobeart.blogg.se
GOTT NYTT ÅR SÖTBARN! Puss Johanna

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

mariajansson

21 år från jönnet. men bor numera i los angeles och volontärarbetar på dream center. lever livet och älskar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela