mariajansson

can you read my mind?

axamo

Publicerad 2008-01-22 17:48:44 i Allmänt,

hemma igen efter en toppen helg i axamo.
vi har varit i sofias sommarstuga och haft det så sjukt mysigt.
lördag: vi kom dit dog över hur fint dom hade det.
okej tänk er en sommarstuga...då tänker man sig ju en liten stuga som är rätt liten och typ inredning från 80-talet, men endå ganska mysigt. den här sommarstugan var tvärt om fast ochså mysig. de fanns tre våningar. på första våningen fanns två sovrum och vardags rummet som satt ihop med köket och där var det jätte högt i tak med massor utav fönster, där fans också en kamin. och på våningen upp var det som ett litet loft med två sängar och en tv, där fanns det liksom som en balkong inomhus så man kollade ner i vardagsrummet, som en romeo och juliet balkong. under våningen där fanns tvättstuga två små rum ett tvrum med platttv och ett badrum med dusch, bastu och jacutzzi.
alltså deras sommarstuga var hundra gånger finare än mitt vanliga hus.
sen så lekte vi hela kvällen lång med singstar, massor av godis och fett, vi lekte häst och massa cpigt som vi brukar.
sen på morgonen efter så skulle vi göra väfflor till frukost vilket ledde till att vi började leka familj vilket ledde till att alla dödade varandra och grannarna samlades i en orolig klunga utanför grinden till huset. när vi hade lugnat oss kom vi fram till att vi inte alls ville paka ihop våra saker och åka hem. så vi tänkte att vi stannar en natt till efter som att vi hade studie dag på måndagen.
sen så fick jag ett samtal från daniel. han och jocke var i staden och  ville träffa mig så dom körde ut till axamo och fick träffa mina klasskompisar + julie som också var där och se huset. sen åkte jag hem med dom och vilade mig lite innan det var dax att åka tillbaka till axamo.
söndagkvällen blev en riktig tjejkväll. vi bastade och badade. jätte mysigt.
så min helg har varit TOPPEN.

hoppas att det här räcker för dig anonym som tyckte att min blogg var så ointressant. jag hoppas att jag har skrivit tillräckligt mycket nu.

pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

mariajansson

21 år från jönnet. men bor numera i los angeles och volontärarbetar på dream center. lever livet och älskar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela