mariajansson

can you read my mind?

tatuering

Publicerad 2008-02-21 21:56:32 i Allmänt,



jag vill tatuera mig, tror jag iaf.
men vad ska man tatuera då och vart?
jag funderar på att göra en antingen i nacken, på under armen men det är nog lite för synligt kanske eller som en tjej i skolan hade gjort, på foten. sjukt snyggt.
hon hade en fågel vilket var fint, fast jag hatar fåglar så det suger ju.
men jag fundera på att ha en fjäril kanske. eller en blomma men inte i nacken.
hmm det är klurigt men jag är rätt sugen på det nu.

jag ska försöka börja uppdatera lika flitigt här igen nu, hoppas jag.
pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

mariajansson

21 år från jönnet. men bor numera i los angeles och volontärarbetar på dream center. lever livet och älskar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela