mariajansson

can you read my mind?

jeans.

Publicerad 2008-02-07 20:19:44 i Allmänt,


för tillfället så letar jag efter ett par ny jeans, men det ska ju vara så himmla svårt att hitta tydligen har jag märkt. men jag hittade en hel del snygga byxor på urbanoutfitters.com . typ dom här

image22

dom är riktigt fina. bara sy in dom lite nere vid foten så är dom perfekta :)

men inhandlar man dessa byxor så är man inte så himmla rätt i vår tydligen. för nu ska man ha höga utsvängda byxor med skumma mönster och färger. hmm...inte riktigt säker på att jag vill vara så inne i vår. eller så får vi alla hoppas på att det blir en flopp precis som typ..turbanen som skulle bli hyper innen för nån tid sen.
hoppas hoppas att utsvängda byxor blir den nya turbanen ;)

pusshej.

Kommentarer

Postat av: Caroline

Publicerad 2008-02-07 20:29:56

Snygga!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

mariajansson

21 år från jönnet. men bor numera i los angeles och volontärarbetar på dream center. lever livet och älskar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela