mariajansson

can you read my mind?

hejdå!

Publicerad 2008-02-12 07:01:07 i Allmänt,

godmorgon gott folk.
idag bär det av till falun som sagt.
ska bli jätte bäst :)
men innan jag anländer så har jag ju en åtta timmars lång resa fram för mig som är lite mindre lockande.
men men man gör det bästa av situationen jag tar med min lite manus och så tänkte jag att jag äntligen kanske kunde få ro att läsa ut harry potter boken.
sen så ska jag byta buss i sthlm också och träffa william vilket blir en bra paus från bussåkandet.
hoppas alla får en bra dag nu.
pusshej.
image30

om ni vill så får ni jätte gärna köpa dom här skorna till mig
för dom är så stöört snygga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

mariajansson

21 år från jönnet. men bor numera i los angeles och volontärarbetar på dream center. lever livet och älskar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela