mariajansson

can you read my mind?

en bra present!

Publicerad 2008-02-13 15:06:10 i Allmänt,

jag har kommit på vad jag önskar mig i 18 års present.
alltså först måste jag säga att jag har haft lite problem med att komma på vad jag ska önska mig.
alltså jag kommer ju inte ta körkort detta året så pengar till det behöver jag inte och inte en bil heller.
men nu har jag kommit på vad jag vill ha som är sådär lagom vuxet;
en mixer!
alltså linda och oscar har en så och tänk vad mysket roligt man kan göra med en sån.
man kan lägga i massor av goda frukter, is och jos så får man en sjukt god fruktdrink. sen klan man vara onyttig och göra massa god milkshake.
skit bra sak att önska sig.
men sen måste jag önska mig lite mera saker så lite tips kan jag behöva.

plus att jag har precis varit och träffat tildiz på hennes skola.
jag blir alltid lika glad av att träffa den bruden.
snart så ska jag iväg och fika med henne när hon har slutat skolan.
TOPPEN!

pusshej vi hörs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

mariajansson

21 år från jönnet. men bor numera i los angeles och volontärarbetar på dream center. lever livet och älskar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela