mariajansson

can you read my mind?

BÄST.

Publicerad 2008-02-10 14:59:39 i Allmänt,

helt klart att detta var den bästa konserten jag varit på någonsin. helt sjuuuuuuk underbar!
jag är fortfarande lycklig, detta kommer jag leva på ett bra tag.
alltså allt var så himmla bra, prubliken, låtlistan, stämmningen allt var bra.
och som en super bonus så fick jag martins plektrum!! :D
och så pekade jocke på mig och du är som jag när du dansar.
jag låter som typ hela världens största tönt men det spelar inte så stor roll för jag tyckte det var coolt :D
helt stört bra.
tack jocke, sami, martin och markus för en underbar konsert!

och tack simon, william, lina, jakob, pia och michelle för bäst sällskap.

om det här ska vara allt vi hann så håll mig hårt, håll mig älskling nu !



pusshej.

Kommentarer

Postat av: s

Publicerad 2008-02-13 00:04:30

stockholm vaknar långsamt...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

mariajansson

21 år från jönnet. men bor numera i los angeles och volontärarbetar på dream center. lever livet och älskar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela